2018-2019 навчальний рік
Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році
Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році
Навчальні програми:
2017-2018 навчальний рік
Секційне засідання 29 серпня 2017. Презентація (частина 1)
Презентація (частина 2)
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури у 2017/2018 н.р.
Оновлена програма з української мови 2017
Ключові зміни в програмі (укр.мова)
Оновлена програма з української літератури 2017
Ключові зміни в програмі (укр.літ)
Орієнтовне календарне планування уроків мови у 8 та 9 класах, розроблене автором підручників з української мови Авраменком О.М.
9 клас 8 клас
Орієнтовне календарне планування уроків мови та літератури у 5 -9 класах, розроблене учителями-філологами та розміщене на сайті "Шкільне життя"
5 клас укр.літ 5 клас укр.літ 5 клас укр.мова 6 клас укр.літ 6 клас укр. мова 7 клас укр. літ 7 клас укр. літ 7 клас укр. мова 7 клас укр.мова 8 клас укр.літ 8 клас укр.мова 9 клас укр. літ 9 клас укр. мова
2016-2017 навчальний рік
Результати ЗНО з української мови та літератури 2017 року (Ніжинський район)
Підручник укр.літ 8 клас Борзенко
Календарне планування до підручника Борзенко
Підручник укр.мова 8 клас Пентилюк
Календарне планування до підручника Пентилюк
Структура 2016-2017 навчального року та навчальні плани ЗНЗ
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2016-2017 н.р.
Програма з української мови 10-11 клас, рівень стандарту, зі змінами 2016
Програма з української мови (для 5-8 кл. на 2016/2017)
Програма з української мови (для 9 класу на 2016/2017)
Програма з української літератури (для 5-8 класів на 2016-2017)
Програма з української літератури (для 9 класу на 2016-2017)
Презентація Серпневе секційне засідання
2015-2016 навчальний рік
Семінар-практикум у Колісниках
Позитивні емоції - запорука якісного навчання.
Створюйте ситуацію успіху!
05 листопада 2015 року відбувся районний семінар-практикум учителів української мови та літератури на базі Колісниківської ЗОШ І-ІІ ступенів. Педагоги опрацювали проблему «Роль комунікативних здібностей учителя у створенні ситуації успіху на уроках словесності». Учителі-філологи Колісниківської школи презентували урок української мови у 9 класі (Ярмак Л.О.), теоретичне обґрунтування педагогічної технології «ситуація успіху» (Гайдук В.С.), роботу члена МАН «Історія релігійних громад сіл Колісники та Григорівка» (Зеленська О.І., Ходос Анастасія).
Обмін думками з проблеми та підсумків семінару засвідчив про позитивний результат проведеного заходу.
*** План роботи опорної школи з української мови та літератури 2015-2016
*** План роботи РМО учителів української мови та літератури 2015-2016
* Поглиблене вивчення української мови та літератури у 8 та 9 класах здійснюється за програмами: "Українська мова. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української мови (авторський колектив, керівник Караман С.О.)" Програма поглиблене укр.мова 8-9 та "Українська література. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням української літератури" (авт. Бондар Н.П., Левчик Н.В., Мовчан Р.В., Цимбалюк В.І., Сулима М.М.) Програма поглиблене укр.літ 8-9
* Поглиблене вивчення української мови та літератури можливе і в 5-7 класах. Для цього необхідно користуватися новою програмою "Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови «Українська мова. 5-7 класи» (автор Гнаткович Т.Д.), якій надано гриф МОН України (Лист ІІТЗО від 01.07.2014 № 14.1/12-Г-1036)
* Шановні колеги! Не забудьте повідомити електронною поштою Творче об'єднання "Соняшник" про отримання довідника-подарунка "Розробка стандартизованого оцінювання", якого ви отримали на секційному засіданні 27 серпня цього року. Розробка стандартизованого оцінювання
* Шановні педагоги! Вітаю всіх (а кому треба - співчуваю) з приводу початку нового навчального ТРУДОВОГО року.Цьогоріч Міністерством освіти і науки України до навчальних програм для учнів 5-9 класів унесено зміни, спрямовані на їх розвантаження, врахування вікових особливостей розвитку дитини, відповідність сучасному розвитку науки та технологій. Програми в новій редакції позбавлені жорсткого поурочного поділу, учителі можуть самостійно обирати послідовність розкриття навчального матеріалу в межах окремої теми, але таким чином, щоб не порушувалась логіка його викладу. Слід зазначити про дозвіл використовувати підручники з відповідним грифом Міністерства, що видані в попередні роки, враховуючи при цьому зміни у програмах. У методичних рекомендаціях відмічено, що вчитель вільний у виборі додаткової навчально-методичної літератури й може використовувати таку, яка допомагає якнайкраще реалізувати авторську методику навчання.
Для використання у роботі пропоную ряд корисних вкладень
Коментарi